Sunday, December 14, 2008

ofcoz da alien a.k.a mirmo zibang

1) bekas kekasih aku adalah
no one

2) aku sedang mendengar
hujan lebat kt luar lorr~

3) mungkin aku patut
ping palo alien...huh

4) aku suka belajar
mengira

5) sahabat baik aku adalah
sume yg rapat dgn aku

6) aku tak paham
pesal org ckp kipas bpusing,lmpu mnyale...

7) aku kehilangan
kemengantukan

8) ramai yg berkata
wats???!!!

9) makna nama aku ialah
lu pkew la sndr......

10) cinta tu adalah
anugerah..

11) di suatu tempat
ader alien vs capati

12) aku akan cuba
jd yg tbaik..(i/allah)

13) makna SELAMANYA ialah
heiy,tau la ambo...

14) henpon aku
nokio 3250 tuuuut21

15) aku paling meluat
kubee ngado2

16) bila aku bangun dr tidur
nmpk ciling

17) party adalah
skumpulan org yg xde kje

18) haiwan yg paling cute
kucim,arnab,
hamster,kambing,biri

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
10 taom ke bwh n 13 taom ke atas

20) hari ini aku rasa sgt tension sbb
esop da ade xtra klas

21) mlm ini aku akan cuba
stdy btol2,xse belok2

22) aku btl2 inginkan
dkt dgn ALLAH S.W.T

23) bila tgk muka kt cermin pg td
redha jla~

24) shopping kompleks adalah
membosankan.hahah

25) makanan segera biasanya
yg xbasi n cpt burok or rosak

26) ayat2 terakhir anda kata pd org
samekom...

27) nk pnjgkn tag ni?
katakan taknak

28) mata aku
on off

29) aku nk tag
tak dam tag sape2
30) any last words?
besyukurlah dgn ape yg ad n ape yg anda dpt




~wassam~

No comments: